آموزش مجازی آنلاین چیست ؟

آموزش مجازی آنلاین چیست ؟

آموزش مجازی آنلاین فرامهارت چیست ؟

آموزش مجازی آنلاین یکی از روشهای آموزش مجازی بوده که به صورت همزمان (متقارن) انجام می شود و میتوان گفت که برترین نوع آموزش مجازی آنلاین محسوب می شود.

در این روش، مدرس و فراگیر به صورت همزمان وارد محیط کلاس مجازی شده و در یک محیط کاملا تعاملی و البته به صورت مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

مدرس با ارسال صوت و تصویر خود، می تواند محیط کلاس را شبیه سازی کرده و با فراگیر ارتباط مستقیم و زنده برقرار کند.

همچنین مدرس می تواند با استفاده از یک تخته سفید الکترونیکی مطالب مورد نظر را برای فراگیران شرح دهد و یا با استفاده از اشتراک گذاری فایل های ارائه همچون فایل های PDF، اسلایدهای پاورپوینت، فیلم و صوت  و … محتوای مورد نظر را به فراگیران ارائه دهد.

اشتراک گذاری دسکتاپ کامپیوتر مدرس و نمایش محیط نرم افزارهای مختلف به صورت زنده به فراگیران ، امکان آموزش عملی موضوعات مختلف همچون کار با انواع نرم افزارها را ایجاد می کند.

فراگیران نیز می توانند با مشاهده مستقیم مدرس و محتوای آموزشی که به صورتهای مختلف توسط مدرس تهیه شده است، محیط یک کلاس واقعی را تجربه کنند که از امکانات ویژه دسترسی به انواع محتوا برای نمایش و تفهیم بهتر موضوع برخوردار است.

فراگیران می توانند با استفاده از محیط گفتگوی متنی (چت) و صوتی با کلاس در ارتباط بوده و ضمن پرسش سوالات خود، نظرات و دیدگاههای خود را نیز با مدرس دوره و سایر فراگیران در میان بگذارند.

تصویر نمونه محیط یک کلاس مجازی آنلاین در زیر آورده شده است.

فرامهارت، رسانه آموزش مجازی مهارت ها و فرامهارت ها، برگزار کننده دوره های آموزش محازی آنلاین مهارت ها و فرامهارت ها،آموزش مجازی آنلاین فرامهارت چیست ؟

تصویر نمونه یک کلاس مجازی آنلاین فرامهارت

برای نمایش تصویر در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

برای آشنایی بیشتر با انواع آموزش مجازی و  آموزش مجازی آنلاین، می توانید فایل ارائه توضیحات آموزش مجازی را دانلود کنید.

فهرست