فرامهارت، وبینار، آموزش آنلاین، آموزش مجازی، مهارتهای حل مسئله، رایگان

مهارتهای حل مسئله

سازمان‌ها با موضوعات ، مسائل و مشکلات مختلف و بسیاری دست به گریبان هستند. درک و حل مسائل فرایندی پیچیده ، تخصصی و دقیق است. در بسیاری از سازمان‌ها مدیران تکنیک‌های تشخیص و ارزیابی مسائل و راه‌ حل ها را نمی دانند ، به همین دلیل آن‌ها در حل مسائلشان در می‌مانند. دوره آموزشی ” مهارت‌‌های حل مسئله ” طراحی شده است تا این تکنیک‌ها را به مدیران و کارمندان آموزش دهد.

وبینار مهارتهای حل مسئله که بخش اول این دوره آموزش و در سطح مقدماتی بوده و به صورت رایگان برگزار می شود یکی دیگر از سری وبینارهای دوره آموزش کارآفرینی فرامهارت می باشد. مهارت های حل مسئله از مهارتهایی است که هر کارآفرینی می بایست از آن برخوردار باشد و بتواند در شرایط مختلف به تحلیل موقعیت و شرایط و در نهایت انتخاب بهترین راه حل از میان راه حل های موجود و ممکن بپردازد.

در این وبینار ابتدا با تعاریف و مفاهیم مسئله آشنا شده و تفاوت بین مسئله و مشکل را برررسی خواهیم کرد، سپس به انواع روش های مقابله با مسئله که روشهای مسئله مدار و هیجان مدار هستند خواهیم پرداخت.

پس از آن روش های حل مسئله را که شامل مراحل تشخیص، شناخت، فرضیه سازی، راه حل ها، ارزیابی ، اجرا و کنترل هستند را بررسی کرده و با آنها آشنا خواهیم شد.

 

صفحه اطلاعات وبینار : وبینار آنلاین مهارتهای حل مسئله

صفحه اطلاعات مدرس : سیدامیر هاشمی

تاریخ برگزاری : ۹۴/۰۳/۲۶

 

به جهت اینکه این ویدئو از اولین رویدادهای برگزار شده توسط فرامهارت بوده و با ورژن قدیمی تری از Adobe Connect برگزارشده، کیفیت آن در حد بالایی نیست.

فهرست