کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان

کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان

با توجه به استقبال فعالان حوزه ارتباط با مشتری به راه کارهای نوین فناوری اطلاعات و با تاکید بر این نکته که جذب و حفظ مشتری و شناخت روش های آن یکی از ارکان تداوم  هر کسب و کاری می باشد، کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات، رئوس مطالب کاربردی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات را در اختیار شما سروران گرامی قرار می‌دهد.

در دنیای امروز که رقابت زیادی بین شرکت های مختلف تجاری برای توسعه بازار و فروش بیشتر محصولات شکل گرفته است، یکی از مهمترین عوامل در موفقیت شرکتها، جذب مشتریان بیشتر و حفظ آنها برای فروش بیشتر است. اما در این میان و با وجود اهمیت غیر قابل انکار نحوه ارتباط با مشتریان و ارتباط آن با میزان فروش یک بنگاه تجاری،  یک نوع بی برنامگی و سراسیمگی در ارتباط با مشتری به خصوص در حوزه جذب و حفظ مشتری بوجود آمده است که با هزینه های زیاد و اتلاف وقت و انرژی بی نتیجه انجام می پذیرد.

هدف ما در این کارگاه آموزشی این است که راهکارهایی را به شما معرفی نماییم که با هزینه ای مقرون به صرفه ، ارتباط پایدار با مشتریان فعلی خود برقرار نموده و نیز به تعداد زیادی از مخاطبین دسترسی پیدا کنید تا این عمل راه را برای پیدا کردن مشتری جدید برای شما فراهم نماید.

 

صفحه اطلاعات وبینار : کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان

صفحه اطلاعات مدرس : مهندس محمدرضا شیخ بهایی

تاریخ برگزاری : ۹۴/۰۷/۱۷

 

 

فهرست