رایگان!
رایگان!
در انبار موجود نمی باشد
شناسه محصول: HMG-9406. دسته: علوم انسانی, علوم فنی مهندسی, فرامهارت ها, گروه کارآفرینی و کسب و کار, گروه مدیریت. برچسب: آموزش آنلاین, آموزش مجازی, جذب و حفظ مشتريان, رایگان, فرامهارت, کارآفرینی, کلاس مجازی, محمدرضا شيخ بهايي, وبینار.با توجه به استقبال فعالان حوزه ارتباط با مشتری به راه کارهای نوین فناوری اطلاعات و با تاکید بر این نکته که جذب و حفظ مشتری و شناخت روش های آن یکی از ارکان تداوم هر کسب و کاری می باشد، کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات، رئوس مطالب کاربردی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات را در اختیار شما سروران گرامی قرار میدهد.
در دنیای امروز که رقابت زیادی بین شرکت های مختلف تجاری برای توسعه بازار و فروش بیشتر محصولات شکل گرفته است، یکی از مهمترین عوامل در موفقیت شرکتها، جذب مشتریان بیشتر و حفظ آنها برای فروش بیشتر است. اما در این میان و با وجود اهمیت غیر قابل انکار نحوه ارتباط با مشتریان و ارتباط آن با میزان فروش یک بنگاه تجاری، یک نوع بی برنامگی و سراسیمگی در ارتباط با مشتری به خصوص در حوزه جذب و حفظ مشتری بوجود آمده است که با هزینه های زیاد و اتلاف وقت و انرژی بی نتیجه انجام می پذیرد.
هدف ما در این کارگاه آموزشی این است که راهکارهایی را به شما معرفی نماییم که با هزینه ای مقرون به صرفه ، ارتباط پایدار با مشتریان فعلی خود برقرار نموده و نیز به تعداد زیادی از مخاطبین دسترسی پیدا کنید تا این عمل راه را برای پیدا کردن مشتری جدید برای شما فراهم نماید.
جمعه 17 مهرماه 1394 ساعت 10:30 الی 12:00
کلیه کالاها و خدمات این سایت، حسب مورد، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
کلیه حقوق برای « فرامهارت » محفوظ می باشد. (2019 - 2015)