کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات

کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات

رایگان!

این وبینار برگزار شده و ویدئوی ضبط شده آن در قسمت ویدئوها موجود است.

شما می توانید فیلم ضبط شده رویداد را در صفحه کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان به صورت رایگان مشاهده نموده و یا دانلود نمایید.

در انبار موجود نمی باشد

شناسه محصول: HMG-9406. دسته: , , , , . برچسب: , , , , , , , , .

با توجه به استقبال فعالان حوزه ارتباط با مشتری به راه کارهای نوین فناوری اطلاعات و با تاکید بر این نکته که جذب و حفظ مشتری و شناخت روش های آن یکی از ارکان تداوم  هر کسب و کاری می باشد، کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات، رئوس مطالب کاربردی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات را در اختیار شما سروران گرامی قرار می‌دهد.

در دنیای امروز که رقابت زیادی بین شرکت های مختلف تجاری برای توسعه بازار و فروش بیشتر محصولات شکل گرفته است، یکی از مهمترین عوامل در موفقیت شرکتها، جذب مشتریان بیشتر و حفظ آنها برای فروش بیشتر است. اما در این میان و با وجود اهمیت غیر قابل انکار نحوه ارتباط با مشتریان و ارتباط آن با میزان فروش یک بنگاه تجاری،  یک نوع بی برنامگی و سراسیمگی در ارتباط با مشتری به خصوص در حوزه جذب و حفظ مشتری بوجود آمده است که با هزینه های زیاد و اتلاف وقت و انرژی بی نتیجه انجام می پذیرد.

هدف ما در این کارگاه آموزشی این است که راهکارهایی را به شما معرفی نماییم که با هزینه ای مقرون به صرفه ، ارتباط پایدار با مشتریان فعلی خود برقرار نموده و نیز به تعداد زیادی از مخاطبین دسترسی پیدا کنید تا این عمل راه را برای پیدا کردن مشتری جدید برای شما فراهم نماید.

نوع دوره :
وبینار رایگان
وضعیت دوره :
برگزار شد
سطح دوره :
مقدماتي
مهلت ثبت نام :
جمعه 17 مهرماه 1394
ظرفیت دوره :
50 نفر ظرفیت دوره - 0.000000 نفر مانده
مدت :
يك جلسه 1/5 ساعته
زمان برگزاری :

جمعه 17 مهرماه 1394 ساعت 10:30 الی 12:00

سرفصل مطالب :
  • تبلیغات و بازاریابی هدفمند چیست؟
  • نگاهی به دنیای پیرامون
  • کاربرد فناوری اطلاعات در جذب و حفظ مشتریان
  • راه‌کارهای بازاریابی الکترونیکی در جذب مشتریان
  • اصول کاربردی در جذب و حفظ مشتریان
  • بررسی راه کارهای جذب و حفظ مشتریان
  • بازاریابی از طریق پایگاه داده
  • مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان
مخاطبین دوره :
  • دانشجویان رشته‌های مهندسی IT و مدیریت و مهندسی صنایع
  • بازاریابان اینترنتی و فعالان حوزه کسب و کار الکترونیکی
  • کلیه علاقه‌مندان به حوزه ارتباط با مشتری
  • و کلیه افرادی که علاقه مند به توسعه کسب و کار خود می باشند.
پیش نیاز دوره ها :
  • اين دوره پيش نياز خاصي ندارد.
سایر توضیحات :

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کارگاه آموزشی جذب و حفظ مشتریان با رویکرد فناوری اطلاعات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
25 − 18 =


پشتیبانی آفلاین. لطفا پیام بگذارید.

پشتیبانی آنلاین در دسترس نیست. شما میتوانید برای ما پیام بگذارید.

سلام وقت بخیر، چه کمکی میتونم بکنم؟

کلید ENTER را بفشارید.